Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

Όχι ρε σεις, τελικά έφυγε ο Μπους...

Κυρίες και κύριοι,
δεσποινίδες και νεαροί,
πιστοί και παίδες τελοσπάντων,
η μέρα έφτασε που ο λαοφιλέστατος ανα την υφήλιο G. W. Bush έφυγε! Ναι, αυτή η μέρα έγινε πραγματικότητα! Δεν θα ξαναθαυμάσουμε την άνεσή του μπροστά στο φακό, τη ρητορική του δεινότητα, ούτε το baby face που τόσο λατρέψαμε (για όσους ξέχασαν, ας ρίξουν μία ματιά στο πρώτο αφιέρωμα)... Το κυριότερο όμως - και πιο λυπηρό - είναι ότι δεν θα ξαναδούμε φάσεις σαν κι αυτές που ακολουθούν. Ο Ομπάμα παραείναι σοβαρός για τα γούστα του Στύλου...

1. ''Τώρα θα κάνω ούγκα-μπούγκα για να κάνω το παλικάρι να νιώσει άνετα!'' -Πρόεδρε, σου βγαίνει υπερβολικά φυσικά, να παρατηρήσουμε εμείς...
2. ''Γκρρρρρρ! Καλά Πεζοναύτη δεν πιάνεις μία μπροστά μου! 'Ετοιμος για γοριλο-χαιρετισμό?''
3. ''Πάμε ρε, power!'' - Στιγμές χαλάρωσης με τα Αμερικάνικα στρατεύματα...
4. ''Πω, πω, φοβάμαι να κατέβω απ'το αεροπλάνο! Αλλά πρέπει να φαίνομαι άνετος πάνω απ΄όλα!'' - Πρόεδρε το΄χεις, μην ταράζεσαι...
5. ''Τα πνευμόνια μου φουσκώνω και την τούρτα μου φυσώ! Ψιτ, παιδί, μη φεύγεις!''
6. ''Έλα ρε αλήτη αν τολμάς! Έκανα μαθήματα με το Ρόκυ τον ίδιο! Βλέπεις το 'μάτι του τίγρη'?'' - Τηρώντας το πρωτόκολλο, ως συνήθως...
7. ''Μην κοιμηθείς τώρα, σε σκότωσα! Στο σχολείο μπορεί να μη μ΄αφήναν να διαβάζω τις εκθέσεις μου αλλά εσύ θα ακούσεις και τις 30 σελίδες!''
8. ''Έλα στη γιαγιά γιόκα μου,μη φοβάσαι! Να σε στολίσω, για τώρα που φεύγεις είναι, μην κλαίς!''

Δεν υπάρχουν σχόλια: